У липні до Центру звернень громадян 15-35 звернулись 410 містян

ГО “Зелений лист” продовжує аналізувати, що турбує жителів Одеси, досліджуючи сайт Центру звернень громадян 15-35. За минулий місяць на сайті з’явились 410 звернень. Приблизно стільки ж скарг надійшло й у червні, а саме 404.

Так, у липні на 259 звернень надійшла відповідь одеських чиновників, 150 звернень у роботі, й одне звернення позначене як нове – стосується розміщення рішення Одеської міської ради на сайті. Про яке саме рішення йде мова, незрозуміло, бо інформація доступна тільки автору звернення.

При цьому, якщо порівняти кількість звернень за липень 2021 року, то, очевидно, що зараз їх поменшало в рази – так, у минулому році на сайті 15-35 зафіксовані 1202 звернення.

Варто також зазначити, що наразі на сайті 15-35 змінили налаштування, тож побачити зміст звернення може тільки скаржник.

Деталі — у статті ГО “Зелений лист”.

Звернення з відповідями чиновників

Традиційно вже з початком повномасштабного вторгнення в Україну чимало звернень стосуються соціальної або гуманітарної допомоги.

Через повномасштабну війну чимало жителів міста залишились без роботи, тому прогнозовано, що подібних звернень від місяця до місяця буде все більше.

Крім цього, декілька скарг у  різних районах міста стосуються відсутності або неналежного використання бомбосховищ. Враховуючи, що повномасштабна війна триває вже півроку, більш того, ще з осені минулого року українська розвідка попереджала про можливість повномасштабного наступу збоку росії, чому міська влада питання з укриттями для одеситів досі не вирішила, незрозуміло.

Крім цього, жителі міста повідомляють про роботу нелегального казино, незаконно встановлений торговий кіоск, платний в’їзд до обласної дитячої лікарні.

Звичайно багато скарг відноситься до житлово-господарської сфери — непрацюючі ліфти, прорив каналізації, сміття, сухостої, які можуть загрожувати життю і здоров’ю місцевих жителів, тощо.

Десятки звернень ще неопрацьовані

Судячи зі звернень містян, одесити вже готуються до зими, яка в цьому році може бути проблемною через енергетичний шантаж збоку росії.

Так, є звернення щодо утеплення фасаду будинку та встановлення теплового лічильника (до кінця цього року, теплові лічильники мають установити в кожний багатоквартирний будинок за рахунок бюджетних коштів).

Крім цього, є звернення щодо незаконної забудови прибережної зони.

Чимало скарг стосуються неналежного стану доріг, міжквартальних проїздів, тротуарів і розмітки. Прикриваючись воєнним станом, усі великі ремонтні роботи одеська міська влада призупинила, тож, недивно, що в місті накопичилось чимало проблем.

Зазначимо, що формальна відповідь на звернення автоматично відносить його до розряду виконаного. Однак, буває, що чиновники не вирішують проблеми, з якими до них звернулись містяни, а дають відписку.

Також деякі містяни скаржаться на неякісно виконану роботу або часткове вирішення проблеми.

Поділитись на:

Facebook
Twitter

Напишіть відгук

Email: zeleniy.list1@gmail.com 
Тел:  +38 098 444 94 49