КП «Міськзелентрест» і ГО «Зелений лист» продовжили роботи по обрізанню кленів в Зеленому тунелі на 4-5 ст. Великого Фонтану. Спеціалісти формують крони таким чином, щоб вони не обмежували видимість учасникам дорожнього руху, піднімалися вище контактної лінії трамваїв і при цьому, в майбутньому, зімкнулися кронами, утворивши безперервний тунель.
Уже сьогодні крони більшості дерев підняті більш ніж на 2,5 метри, а висота деяких кленів досягає п’яти метрів. Обрізання та формування таких високих дерев – це дуже трудомісткий процес, який вимагає залучення профільних фахівців і роботи підйомної техніки.
«Кожен раз, милуючись різноманіттям барв наших дерев в зеленому тунелі, ми переконуємося в правильності вибору складу порід для даного об’єкту, – написав на своєї сторінці в фейсбуці голова ГО «Зелений лист» Владислав Балінський.- Сріблястий або болотний клен – це могутнє вологолюбиве дерево з дуже цікавим малюнком крони, витонченим різьбленим листям і, як зараз видно, неперевершеним осіннім забарвленням”.
Наступним етапом ГО «Зелений лист» з КП “Міськзелентрест” запланували висадку сріблястого клена вздовж трамвайних колій Південно-Західного масиву.
Величезне дякуємо всім, хто відгукнувся на кампанію ГО “Зелений лист” зі збору коштів для озеленення Одеси! Ви можете приєднаються до наших заходів і допомагати (з дотриманням карантинного режиму, звичайно). Звіти за використання отриманих коштів ми надамо по закінченню осіннього сезону висадки.
Нагадаємо, що проєкт “Зелений тунель” реалізується в Одесі за ініціативою ГО “Зелений лист”. Перший «Зелений тунель» між 3 та 4 станціями Великого Фонтану, вздовж трамвайних колій, почали висаджувати спільними зусиллями активістів та працівників комунального підприємства «Міськзелентрест» навесні 2020 року. Тоді висадили 73 довгоміри (сріблястих кленів) та 1700 кущів. Як зазначив керівник департаменту міського господарства Дмитро Жеман, копітка спільна робота тривала близько місяця.
Восени цього ж року висадили понад 100 дерев, які закупили коштом меценатів.
Всього за півтора року пилові узбіччя вздовж трамвайної лінії змінилися на зелений коридор зі струнких кленів та рясної бирючини, який захищає трамваї та пасажирів від палючого сонця, пилу і вітру, а всім містянам дарує порцію радості, краси та здорового довкілля.